varför landa när jag flyger fritt

Kom nyss hem från skolan. Inget att berätta om, förutom när vi hade musik. Haha, vi skulle lyssna på ett komp, tror jag det hette, sen skulle vi skriva en text till det. Jag och Felicia kom bara på; I'm rhyming to the beat. Sen kom vi inte på mer, då fråga vi Madde (musik läraren) och våran "låt" blev såhär:

I'm rhyming to the beat..
Vi  kan inte skriva bra, men detta måste Madde ha.

Haha tycker att den va bäst, hehe. Nu ska jag ta något att käka, sen städa och spela lite piano + fixa mig lite till. Sen vid 16.05 ska jag hämta Viktor på busstationen, sen går vi hem till mig och lämnar hans grejer, sen drar vi till tåget för att åka ner till Göteborg och kolla på Håkan Hellström. Vi kommer inte kunna se något, för min kompis sa att det redan var folk som köade, och det var inte lite folk heller... Aja, Viktor kommer säkert få damp för det, haha. Kommer bli bäst idag! Saknat Viktor så in i helvete! Sen sover han hos mig och imorgon åker jag till mormor, så hinner nog inte blogga på morgonen innan. Men nu ska jag käka.




crazy bitch, haha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0