counting down the days

Hej bloggen. I lördags sov ju jag hos S, så jag ska berätta lite mer. Först tog jag bussen till Skara, 30 minuter tar de, sen mötte jag upp honom där och vi tog bussen vidare till Skövde, 40 minuter. Sen i Skövde bytte vi buss igen mot Mariestad, också 40 minuter, haha. Väl hemma hos S så satt vi vid datorn lite, kan bara säga att har en riktigt snygg lägenhet (skön säng också (; ). Sen gick vi till Ica och handlade Super chips, dip och dricka, nomnom. När vi kom hem till honom så kollade vi på Drag me to hell och Paranormal activity, haha både hoppade till några gånger kan jag allt säga (;. Sen vid typ 2 - 3 så la vi oss. Mitt i natten typ så vakna jag av att jag hörde steg och sen började lampan röra på sig :S FAN va rädd jag va... Men somna tillslut om och sen vakna vi vid typ 9 men somna om och vakna först vid 11. Och vi låg kvar ända tills jag skulle åka hem, 20.05. Och jag gillar hans apa! Sååååå f*cking gullig :D.
Åker nog dit igen på lördag (;




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0