livet är en lek, och jag spelar enligt mina regler

Förlåt för uppdateringen, men har ju varit hos mormor i helgen. Idag vid typ kvart i 3 mötte jag upp Felicia utanför JC i Alingsås, sen gick vi till Gina Tricot för att mormor lovat mig ett par byxor! Jag tror att jag och Felicia testade minst 8 par jeans, haha! Sprang runt fram och tillbaka, hämtade nya och höll på att ramla omkull i omklädningsrummet för att vi delade. Men sen hitta jag ett par, as snygg svarta jeans! Så mormor betalade och sen drog vi. Typ 15.30 hoppa vi på tåget och sen hoppa vi av i Vårgårda, haha, varför vet jag inte. Men där köpte vi korv med bröd och så köpte jag en SOLO tidning. Sen satt vi och vänta tills nästa tåg kom och på tåget hem såg vi en jätte snygg kille!!!!!!!!! Just nu är vi hemma hos mig och gör läxor. Felicia ska sova här. Gött! Äh, nu måste jag fortsätta plugga.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0