boogeyman 2 & the strangers

Kanske dags att börja blogga igen?(a)
Sorry för uppdateringen! Men jag har haft fullt upp hela veckan. Läxor hit och dit, fyf*n! Och igår var jag hos Felicia i Alingsås, vi cama med lite folk sen börja vi kolla på Boogeyman 2 men vi våga inte mer innan vi skulle sova haha. Idag så var vi på Mölanda marknad och när vi kom hem till henne igen kolla vi klart på Boogeyman och sen börja vi kolla på The Strangers, men vi hann inte klart :(




Nu ska jag iallafall käka och sen ska jag vara barnvakt.. Men som tur är så har jag laddat kvällen med cola, chips och dipp. Mums!

Puss

Kommentarer
Postat av: william

the strangers äger:D

boggerman måste jag se:DDD



SV; tackar:D

Vad tycker du om mina "Never Give Up" Foton som jag har tagit på min vän Daniela:D?

2011-10-04 @ 18:03:47
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0