WONDERFUL NIGHT

tjenna

kom nyss hem från Erik. innan vi cykla hem till honom så var vi med Felicia. först cykla vi hem till henne, sen till mig typ 10 minuter efter vi kommit till henne. här så spela vi piano, satte på jätte hög musik och sjöng. sen cykla jag och Erik hem till honom där vi har kollat på början på SAW 4, men jag våga inte kolla klart, så vi satte på American Virgin istället! medans vi kolla på filmen så fikade vi med mums-mums, sandwich glass och trocadero, mums! sen kolla vi bilder, lyssna på musik, snacka och hade sjukt kul. & typ vid 9? så åt vi kyckling sallad, muuuuuums säger jag bara, sjukt gott! sen blev jag hemskjutsad av Eriks pappa.

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0