I CAN'T LIVE WITHOUT MUSIC

tjenna

igår när Felicia kom till mig, satte vi på jävligt hög musik. as skön dunk! sen fixa vi oss och drog till Rickard och snodde hans chips och godis. sen tog jag hans tröja och vi drog till Felicia, efter ett tag drog vi ner till Christian där Mös och Andreas va ock. sen kommer några till och jag och Felicia drog till mig för att packa. sen hem till henne, käka chips och kolla på Big Brother, sen somna vi.



idag vakna vi runt 9, åt och fixa oss. vid 11 drog vi till Marie för att hjälpa till på ett barnkalas. skit roligt! sen drog vi hem till mig för att hitta någon att vara med, men vi hitta ingen. så hon drog hem och jag satte mig och spela piano. och sen har jag inte gjort så mycket. ska snart sätta mig vid teven och kolla film, sen träna och duscha. imorgon ska jag nog vara med Erik. jag har inte så mycket att skriva mer, men men, ni får ha de gött sötnosar!


sökte på duscha och fick fram denna bilden, tänk va överraskad man skulle va om han stog i ens dusch!;o

pussen

Kommentarer
Postat av: Annie

fy vad äcklig han ser ut att vara.........

haha eric saades ansikte!! xd



PUSS!

2011-05-14 @ 23:12:52
URL: http://panniies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0