GARDENWORK

tjenna

idag har vi haft Kenya-dag. Centralskolan och några mer skolor samlar ihop pengar till elever i Kenya, så dom får gå i skolan och plugga vidare. 8orna och 9orna skulle städa. roliges. men jag, Annie och Helin har iallafall rensat i rabatten hos Bosse (min låtsas farfar). vi rensade i cirka 3 timmar och nu har jag jäkligt ont i ryggen, nacken oh knäna.. sen cyklade vi till Bokia och växla pengarna och cykla till Netto oh köpte choklad. sen cykla vi hem till mig och spela piano, lyssna musik och snacka. sen cykla jag iväg till en kompis. innan jag cykla hem, så drog jag och sola i 23 minuter. sen cykla jag hem. när jag väl var hemma så kolla jag TV, åt lite, spela piano och nyss har jag tränat. ska snart kolla TV igen och duscha. maybe, om jag hinner, göra några läxor också. just nu ska jag måla klart naglarna bara. kommer kunna vara vaken rätt länge också, börjar 9.50 imorgon! göttans!




bilder tagna från Annie

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0