FUN DAY

tjenna

måste bara först säga förlåt för uppdateringen..
men idag har det varit sjuuuuuuuukt kuuuuuuuul. först vid 15.50 eller nått kom Erik till mig, vi kolla lite teve, drog till stan och sen till Valentino och käka pizza. vid 18.10 så drog vi upp till Mössebergs gården där tonår va. först fikade vi. kladdkaka med grädde och saft, mums. sen gick vi ut för att köra nått med en flagga. och jag stog bara och kolla(a orkade inte springa först. men sen blev det lite mer fart på mig, när dom andra vann hela tin. sen gick vi in till ett rum där vi bad, Tobias Wahlström sjöng och spela gitarr. underbar röst!!!!!! sen fick vi glass :d hur mycket vi ville fick vi ta! sen ut igen och lekte. sen drog jag in och spela piano & fick beröm av Tobias(a
sen skjutsa jag hem Erik och nu sitter jag här och ska snart sova.



pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0