SLEEP ALL DAY N' PARTY ALL NIGHT

tjenna
berättar lite om festen i fredas.

först efter jag varit i Skövde med Annie så bestämde hon sig för att hon inte ville hänga med på festen. blev as sur då xd så jag skrev de på Facebook och då skrev Robin att jag kunde gå med honom och hans kompisar, så jag fixade mig på 20 minuter bara;o sen gick jag ner till Valentino och mötte upp honom, sen drog vi till Terrassen. där träffade vi lite olika fölk. först stod jag bara stilla och kollade på när dom andra dansa. sen så såg Elina mig och hon fick mig att börja dansa. sen efter typ 2 timmar hade jag JÄTTE ONT i fötterna, hade ju på mig högklackar. ska aldrig mer ha det om jag ska festa :') . dansa faktist rätt mycket, har nog aldrig dansat som jag gjorde. men sen vid 01.00 så var det slut och jag gick hem :(((

saknar verkligen det! hoppas dom gör mer sånt i sommar!

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0