JAG VILL INTE GÅ I SKOLAN BARA SKOLK. INTE FÖR ATT DET ÄR COOLT ATT VARA KORKAD

tjenna
usch idag när jag vakna , 5.30 , så hade jag fått ett sms där det stod att vi inte börja 7.30 idag utan 9.30. så jag gick upp 5.30 för att jag inte kunde sova längre.. kul osv...

jaja, idag är det sol ute:D yeeeeeey. om ca en timma så ska jag gå ner och hämta cykeln och cykla till räddningstjänsten. hoppas det blir roligt, annars så vet jag inte vad jag gör!

jag längtar skit mycket till fredag! först skola några timmar, sen åka till skövde med Annie och shoppa, sen vid 21.00 - 01.00 så är det fiest på Terrassen (stavning) :DDDDDD

ska fortsätta fixa mig nu,


en halvfärdig zara

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0