GOOD MORNING SUNSHINE

tjenna
ingen skola för mig idag heller. men imorgon så går jag! idag vid 2 ska jag vara med Elina och Jesper:) blir la att vara hos Elina, kanske drar till UH också. man vet aldrig med tjejer. hoppas Jesper får det roligt;) idag har jag bara suttit vid teven och skrivit på min krönika som ska vara inlämnad imorgon. om ni vill kan jag lägga ut krönikan här på bloggen, en ledtråd bara, den handlar om hur Kissie kränker ner alla i sin blogg;) så om ni vill att jag ska lägga ut den får ni kommentera ;D

har ni märkt att det är soligt ute? :D så jäkla gött, nu får det verkligen inte snöa eller regna mer!!!! wiho, det blir sol och 12 grader på fredag :D på lördag blir det sol och 13 grader :D sommar'N är påväg :D



ska fortsätta med lite läxor nu, och fixa mig.

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0