Gårdagen!

tjenna
just nu sitter jag vid teven och ska måla naglarna. men jag kan berätta om gårdagen innan!

först vid halv 9 så gick jag till Alicia, som kom ut och öppna med hätta på sig. sjukt snyggt asså. sen kolla vi på en liten kille hos henne som dansa till Michael Jackson, jätte bra ju! medans hon sköljde ur sitt hår så satt jag i hennes rum och läste en barnbok:p efter att hon duschat så sminka hon sig och platta håret. sen drog vi. haha Alicia höll på att ramla 2 gånger påväg till Erik x)

när vi kom fram så spelade Erik nått skjutar spel , men stängde av de nästan direkt. då drog vi ner till källan och fixa en film. innan vi satte på den gick vi upp till köket och drack cola,fanta och vatten och försökte rapa jätte högt xd men Erik slog oss båda...  sen så gick vi ner och satte på Saw 6. usch äckligt :O sen kolla vi på American Pie - Beta House och Chuck. Alicia somna lite då och då men sen somna alla i soffan vid 5.

idag vakna Alicia vid 6, jag vid 7 och Erik vid typ 11 xd då satte vi på Saw 7. ännu äckligare :o efter filmen drog vi upp och åt frukost och sen till Eriks rum och somna, alla 3 i samma lilla säng xd
juste innan vi gick hem så locka vi Eriks hår hahahhahahah jätte fint

har inga bilder så ni får stå ut :(

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0