FEEL IT

tjenna
i fredas så shoppade jag och Annie.

vi drog ner till tågstationen vid tjugo över 3 då jag köpte ett fritidskort. vi tänkte åka med tåget 15.50 till Skövde, men vi fick inte-.- så vi gick till pressbyrån och köpte varsin glass. nya smaker(Y) sen vid 16.17 åkte vi till Skövde. först drog vi till Gina Tricot och kolla men hitta inget snyggt. så vi drog till Bik Bok och kolla oh sen H&M och där så prova vi rätt mycket och Annie köpte ett par svarta shorts och ett randigt linne. jag köpte bara ett svart snygg linne, tar kort på det sen. sen så drog vi och kolla i lite andra affärer innan vi drog till donken och käka lite.

sen åkte vi hem till Falköping och så dissa hon mig:S :@

pussen

Kommentarer
Postat av: Annie

varå "dissa mig?" jag skjutsade dig en bit ju! Så jag kunde cykla rakt hem?

eller menar du discot?(A) hahaha sorry.. vi går på nästa;D



PUSS

2011-03-27 @ 21:17:30
URL: http://panniies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0