21 Mars 2011

tjenna
idag vakna jag klockan 8 som jag sa förut. tjugo över 8 så var jag klar och gick till skolan. när jag kom till lektionen så satt dom och kolla på någon film, efter att den var slut så fick vi rast innan vi skulle ha lektion i datasalen. där gick vi in på någon arbets sida och gjorde olika tester, sjukt kul....fast nä.....

efter vi hade slutat (vid 10) så gick jag och Ermir till vårat "hus" och hämta So:n och drog hem till mig typ direkt efter. då kolla vi på Saw 2 och åt lite. sen gick vi in på mitt rum och försökte ringa Räddningstjänsten (eftersom att vi ska ha VISA där), men ingen svara-.-' så vi kolla lite på TV och sen kom Annie. då satt vi på mitt rum och snacka lite, jätte mysigt!

efter någon halvtimma så drog Annie och efter typ någon timma så drog Ermir. då laga jag lite mat och kolla på något program.

nu ikväll så har jag duschat och kollat på Big Brother...
shit vad det är sjukt. Nicky (tror jag att han heter) åkte ut, Roza fick gråtattacker för att han åkte, 3 tjejer skrek på varandra, en av dom bröt revbenet men brydde sig inte och Annie hoppa runt hela tin!



skulle aldrig klarat av att vara där..

aja nu ska jag sova.

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0