Trött som ett as men kan inte sova..

Tjaaaa! jag är vaken, jag har fan försökt med allt, från att räkna får till att kolla igenom facebook 511 gånger till att ha kollat igenom H&Ms höst kollektion, den kommer vara sjuuuk! både för killar och tjejer, kan nästan vara så man överväger att köpa där istället för att köpa märkeskläder, men bara kanske, trots allt så är ju Acne, Filippa K, Velour och alla dom märkerna kärlek, har ni sett cheep mondays sommar fashion show inför 2012, sommarn kommer att vara het! :P

aa som ni har kanske har läst i de tidigare inläggen som Zara har gjort så har vi haft en helt jävla underbar kväll tillsammans med min kompis Sebastian(HOST Zara HOST) och Felicia, det var så sjuuukt jääääääävla bra, alla som läser detta kan inte föreställa sig hur sjuukt bra det var :P haha!

skola imon, fan vad jag hatar måndagar! det finns ju inget som är tråkigare! det är förjväligt! fast jag har rätt go dag, börjar klockan 10, haha vi ska kolla på film o FLÖÖÖÖTA till klockan 1 då vi slutar! haha media e för skönt!!!!

en sak som jag gärna vill att någon ska förklara för mig är hur jävla fort tiden går, jag har börjat andra ring, om ett och halvt år så tar jag studenten, asså va fan, vart tog tiden då det enda man brydde sig om är vilka dom nya fotbolls-skorna är och att kolla på sin dåvarande idol David Beckham, men han kan ju fan knappt spela fotboll längre, synd om han ju! fan han har så sjuukt känd att han inte kan gå på datan utan att alla vill ha autograf osv! fan kan man inte hitta nån skön jävel komma på en uppfinning så man kan pausa tiden!

och vi såg nog en av världens skönaste filmer i helgen! HOP den måste alla som har lite barnasinne kvar kolla på för den är så sjuuuuuuuuuukt bra!!!!! får fina minnen om "Looney Toons".


sen kan jag även konstatera att det blev ett långt inlägg och att jag inte har något liv av den anledningen och en till som är att jag är så kär i GOSSIP GIRL så att jag har gjort en spotify lista med de bästa låtarna från de gångna säsongerna, jag får flashbacks från alla avsnitt rullande framför ögonen när jag lyssnar på den!

Gossip Girl





XoXo Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0