sjuk helg!

Dag 1:

Förlåt för uppdateringen. Helgen har varit helt SJUK! Lätt bästa helgen på länge. Först vid halv 4 igår så hämtade jag och Felicia, Viktor och Sebastian på busstationen. Därefter gick vi till Ica och handla tacos och lite annat nödvändigt! Sen drog vi hem till mig och snacka, kolla film och lite annat. Senare vid typ 8 drog vi till Ica igen och köpte glass, energidricka, godis och hyrde Hopp! Fasen vad den filmen är bra eller?! Sen gjorde vi mat, kolla på Hopp, åt godis och Viktor mådde illa så Måns (min lillebrorsa) följde med Viktor ut lite och sen ringer Johan (Måns pappa) och frågade vad han gjorde, då sa han: Är ute med Zaras kompis Viktor, och Johan fråga vad jag gjorde och då sa Måns: Hon är i lägenheten och leker sug och blås med Felicia och Sebastian. Hahahaha, gud va vi skratta!!!!!! & vid typ 00.00 så drog vi ut och gick på promenad och Viktor & Sebastian gick vilse, hahahhahahahahah. Så vi fick typ skrika så dom skulle hitta oss.. + att det regnade så jag ville hem, haha. Lite senare så la vi oss, väldigt trångt kan jag bara säga. Och Viktor höll oss vakna ända till 4, haha vafan! Men de va rätt gött ändå för Viktor är jäkligt go.



goaste kycklingen jag någonsin sett!

Dag 2:

Vi vakna typ 9. Så vi sov bara typ 5 timmar. Men vi låg kvar till typ 11 för att Viktor fick damp så fort vi snacka eller rörde oss, haha. Sen gick vi upp och åt frukost och låg på mitt rum och Viktor hoppa på alla (speciellt Felicia) höhö. Där låg vi tills typ 4 - 5. Sen halv 6 drog dom hem.. Mer om idag får ni INTE veta, hihihihiihihihihihihihih.


Sebastian, Viktors hand, jag, Viktor, Felicia och Viktors andra hand ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Annie

omg söta ju

2011-08-28 @ 21:27:53
URL: http://panniies.blogg.se/
Postat av: Viktor

Fan det är ju jag! ;O

2011-08-28 @ 23:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0