IDROTTSDAG

tjenna
jag vet att jag inte bloggat på länge. men jag har inte hunnit. jag kan skriva om igår nu. men tv-shows får ni veta efter skolan.

först så drog jag till Annie vid tjugo över 8, sen mötte vi upp Helin vid odenhallen och cyklade iväg till Bowlingen. efter ett tag kom Felicia och vi kunde börja bowla. det gick inte så bra hela tin, men kul var det. Fille vann, Annie kom 2a, jag kom 3a och Helin kom 4a.
















Helin                                            Jag                                 Annie




efter det cyklade vi hem till Helin så hon kunde hämta mer pengar. därefter cykla vi till stan och gick på marken en stund. typ halv 1 så gick vi till dansen och bytte om. haha dansläraren Rocky var ju BÄST och dessutom engelsk :D. as skön kille dessutom söt! när någon gjorde typ en tjejig pose så härmade han och snacka med tjejröst xD ;)  hahahahhaah så jäkla ball!!!!!

aja efter dansen stannade vi kvar och gymmade, sen gick vi till danssalen och dansa jätte mycket :D haha sen drog vi hem...












måste fixa mig till skolan nu.

pussen

Kommentarer
Postat av: sofia

fin blogg zara kraam :D

gissa vem detta kan vara :P

2011-04-09 @ 01:25:52
URL: http://sofiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0